- El comú d´Andorra la Vella té previst habilitar zones provisionals de càrrega i descàrrega mentre durin les obres de reforma de l´avinguda Meritxell per facilitar el trànsit rodat als repartidors. Un cop finalitzin, el comú ha arribat a un acord amb l´Associació de Transportistes per establir un horari de repartiment. - L´informe de l´agència de qualificació Standard and Poor´s deixa oberta la porta a una millora de ràting d´Andorra, si culmina positivament les negociacions per l´acord d´associació amb la UE. Assenyala que també ajudaria l´aproximació d´Andorra a institucions com l´FMI. Tot plegat, uns indicadors que el Govern interpreta com la confirmació del sanejament de l´economia - Les importacions aquest desembre han estat de 115 milions, xifra que representa una baixada d´un 0,6% de fa un any. En canvi, les compres a l´exterior han pujat un 2,5% i es situen en prop de 9 milions. Si es miren les xifres de tot el 2017 s´observa que les importacions van ser de 1.300 milions d´euros, més d´un 6% que el 2016. - Visita privada del cap de Govern a París per trobar-se amb el representant personal del Copríncep francès. Antoni Martí va reunir-se la setmana passada amb Patrick Strzoda, segons fonts coneixedores de la reunió. La visita va servir per parlar, especialment, del contraban de tabac al Pas de la Casa. - Saetde ha estat l´única empresa que ha presentat una oferta per ser el soci privat que prengui les regnes d´Ordino-Arcalís. Fins a 4 empreses havien retirat el plec de bases, però només Saetde ha formalitzat la candidatura. Aquest dilluns s´ha tancat el termini de presentació d´ofertes.
AM En Directe RNA En Directe ATV En Directe
Dia E

Cada dilluns al Dia E repassem el més destacat de l'actualitat esportiva del cap de setmana. Repassem les imatges més interessants i els principals protagonistes venen al plató per analitzar-ho tot en primera persona. Resums, classificacions, resultats, entrevistes i moltes altres coses perquè ningú es quedi sense conèixer-ho tot de l'esport andorrà.

Dia E, amb Joan López i Cesc Sanjuan. Dilluns a les 14.15 i a les 21.20 h


  • Dia E 2a part - El Dakar 2017 segons Albert Llovera, Cristian España i Jordi Ginesta

    El pilot de Bonver Dakar Project Albert Llovera, el pilot d'endurro i ral·lis Cristian España i el pilot de Boucou Assistance Jordi Ginesta, són alguns dels representants de casa que van participar al Dakar 2017. Van aconseguir acabar el ral·li més famós del món, tot i la duresa. Ens ho expliquen al plató del #DiaE.

  • Dia E 2a Part - Entrevista a Jorge Lorenzo

    Jorge Lorenzo ens obre les portes del seu espai museístic i hosteler World Champions by 99 per explicar-nos com se sent a Andorra, un lloc que considera "perfecte per a l'esportista". Es confesa amant del ciclisme i l'esquí de muntanya, i lloa les característiques del Principat per al jove grup d'atletes mundials que s'hi apleguen.

  • Dia E 1a part - El futur de la Pujada Ordino-Arcalís

    Debatem amb els pilots Edgar Montellà i Gerard de la Casa sobre el futur de la Pujada Ordino-Arcalís. La prova automobilística ha patit enguany un descens de les inscripcions. En el pla esportiu, Montellà va protagonitzar l'actuació més destacada entre els pilots de casa sobre l'Speed Car GT, amb una victòria absoluta al Campionat de Catalunya i la segona posició al Trofeu Pyrénées. Gerard de la Casa va sumar una nova victòria al campionat català de Turismes i es va quedar a mig segon de la primera posició del d'Espanya.

  • Dia E 2a part - Així ha viscut Marcel Besolí la victòria al ral·li de Catalunya

    El pilot Marcel Besolí ha estat el primer de la seva categoria al ral·li de Catalunya. Ens porta la copa i ens explica com ha viscut l'experiència en aquesta prova del Mundial.

  • Dia E 1a part - Entrevista a Cristian España

    Cristian España arriba amb la seva KTM fins al plató per parlar-nos del Dakar i de com planteja una nova edició del ral·li més famós del món. El motorista vol demostrar que pot arribar lluny sobre les dues rodes a les dunes del Perú, Bolívia i l'Argentina.

  • Dia E 3a part - Jordi Raposeiras, promesa del motociclisme andorrà

    El jove Jordi Raposeiras lluita, amb només 16 anys, per arribar a competir en el món del motociclisme. Després d'haver participat en el Campionat d'Espanya de velocitat, espera donar molt a parlar la temporada que ve amb nous desafiaments.

  • Dia E 2a part - Els nens entrevisten Albert Llovera

    Amb motiu de la Setmana de la infància d'Unicef Andorra i del Dia Mundial de la Infància, els nens prenen aquest programa per entrevistar el pilot Albert Llovera. Una conversa sense filtres i molt divertida, a càrrec del Toni, la Nerea, el Marc i la Cassandra.

  • Dia E 1a part - Fem balanç de la Gala FIM

    Repassem l'actualitat esportiva del cap de setmana i després fem balanç d'un dels esdeveniments amb més repercussió de l'any: la Gala d'entrega de premis de la FIM als campions del món de motociclisme que ha acollit Andorra aquest diumenge. Ens acompanyen Natàlia Gallego, coordinadora de la gala, i Josep Punti, president de la Federació Motociclista d'Andorra.

  • Dia E 3a part - Portar un camió al Dakar: Jordi Ginesta

    Jordi Ginesta té una àmplia experiència com a pilot de camió al Dakar. La del 2018, que comença el 6 de gener, serà la 28a edició per a l'andorrà, qui, a més, ajudarà amb els seus coneixments un participant il·lustre, el muntanyenc espanyol Jesús Calleja.

  • Dia E 1a part - Marcel Albós i Albert Llovera, els primers andorrans a acabar un Dakar

    Després de repassar els resultats poliesportius del cap de setmana, rebem el pilot de motociclisme de trial i enduro Marcel Albós i el pilot de ral·lis Albert Llovera, que són els primers andorrans a acabar un ral·li Dakar, en categoria de motos i cotxes, respectivament. En aquest programa han repassat les seves participacions, la duresa del ral·li i la filosofia que ha anat canviant des que es disputava a l'Àfrica a l'actual versió sud-americana, i el paper dels andorrans i residents en la cursa. Reconeixen que l'actual edició 2018, que s'està disputant aquests dies és una de les més difícils, però que no hi ha Dakar fàcil.

Facebook

Twitter