64,8 milions d'euros d'impacte mediàtic a les finals de la Copa del Món d'esquí alpí

Aquest navegador no admet l'element de vídeo.

Grandvalira i la Federació Andorrana d'Esquí han presentat una xifra de 64,8 milions d'euros d'impacte mediàtic a les finals de la Copa del Món d'esquí alpí del mes de març. Les xifres han pujat respecte a les finals del 2019 amb un impacte directe de 15 milions d'euros. La FIS s'ha compromès a tenir Andorra com una seu semifixa a la Copa del Món cada dos o tres anys.

La xifra de 64,8 milions d'euros d'impacte mediàtic es reparteix en 10 milions a Espanya, 4,6 a França i la resta a nivell internacional. Tant aquestes xifres com les d'audiència han pujat respecte a les finals del 2019. L'impacte directe també és important, amb 15 milions d'euros.

Si Andorra acull el Campionat del Món el 2029, aquestes xifres es multiplicarien per 10. En el darrer congrés de Zúric, la presentació d'Andorra 2029 va tenir una bona acollida. La FIS està molt satisfeta amb la feina que es fa a Andorra, com va quedar reflectit en l'esborrany de la Copa del Món de la temporada 25-26, on Andorra tindrà dues proves. Això s'ha de convertir en normalitat.

Aquesta mateixa temporada tindrem dues grans cites: les Copes del Món femenines a la pista de l'Avet i la proclamació de la seu guanyadora del Campionat del Món del 2029, al juny.

Informa: Cesc Sanjuan
Imatges: Ricard Tenza i Grandvalira

Aquest lloc web utilitza “cookies” per recollir informació estadística sobre la seva navegació i millorar la seva experiència com a usuari. Si vostè continua navegant en aquest lloc web s’entendrà que accepta l’ús de “cookies”.