"Cap i cor", el nou lema del MoraBanc Andorra
Aquest navegador no admet l'element de vídeo.
"Cap i cor". Aquest serà el nou lema del MoraBanc Andorra per aquesta temporada. El club vol impulsar la campanya de captació de socis, gràcies a aquesta iniciativa. El repte serà passar dels 2.500 abonats.
De "Hem tornat" passant per "Mai por". El MoraBanc inicia la cinquena temporada a la lliga Endesa i el lema d'enguany serà "Cap i cor". Com és habitual, el club ha fet gala de sentit de l'humor per presentar el nou hashtag per incentivar la campanya d'abonaments, gràcies a un recull de tres capítols amb el cos tècnic i el capità, Guille Colom. "Cap, per mantenir aquesta connexió de voler aplicar la intel·ligència i el sentit comú a la nostra ambició i cor, perquè som la gent del 'mai por', del 'som un país', sentim unes emocions intenses i les volem transmetre a partir d'això", detallava el director de màrqueting i comunicació, Gabriel Fernàndez.
??????
— MoraBancAndorra (@morabancandorra) September 3, 2019
OPERACIÓN HASHTAG??
EPISODIO FINAL??#CapiCor ????????@23Llull ??@pedroma2014 ??@PierreOriola ??@ACBCOM ??#CapiCor #MaiPor pic.twitter.com/UJbP9a1SwB
Enguany, els abonats disposaran de cinc entrades gratuïtes, 3 per a Eurocup i 2 per a la lliga Endesa, tot i que alguns partits estaran exclosos en considerar-se premium. La campanya de socis segueix en marxa i ja són més de 2.400 els abonats. A més, tots ells rebran una samarreta amb el lema d'enguany. L'objectiu continua sent superar la xifra dels 2.500 i des del club es veu amb optimisme aquesta possibilitat. "Crec que no em precipito si dic que les esperances que teníem de superar els 2.500 estan molt fonamentades", assegura Fernàndez.
En clau esportiva, aquest dijous el MoraBanc jugarà contra el FC Barcelona a Sant Julià de Vilatorta. Un altre amistós per als tricolors, després de la victòria ara fa uns dies contra el BAXI Manresa.
Informa: Joel Romero
Imatges cedides: MoraBanc Andorra
Imatges: Josep M. Garcia