El MoraBanc apuja el preu de l'abonament, però inclourà més partits

Aquest navegador no admet l'element de vídeo.

El MoraBanc inicia una setmana clau. El club ha presentat la nova campanya de socis, amb la novetat de l´Eurocup, que celebrarà el sorteig dijous vinent. Abans dels rivals a la competició europea ja se sabrà el futur de Giorgi Shermadini.

Després de completar una temporada inoblidable, el MoraBanc vol fer créixer la il·lusió entre els aficionats. La nova campanya de socis té com a principal atractiu la participació a l´Eurocup, que assegura entre 25 i 30 partits al Poliesportiu la propera temporada, amb un preu únic que inclourà lliga, play-off i competició europea. Es mantenen els descomptes per als socis que renovin el carnet acompanyats d'un nou abonat. Les quotes pugen un 10%, en el cas dels socis, i un 20% per als nous abonats, tot i que es redueix el preu per partit. "El carnet costa una mica més, però és més barat", afegeix el cap de comunicació, Gabriel Fernández, perquè inclou més partits.

Dijous el MoraBanc coneixerà els rivals a la primera fase de l´Eurocup en el sorteig que es farà a Barcelona. Hores abans s´haurà decidit el futur Giorgi Shermadini, amb una oferta de l´Unicaja sobre la taula que el club treballa per igualar. Així s´ha referit a la situació el cap de comunicació del club: "quan el vam portar ja era molt bo, ara si se'n va, seguirà seguint un gran jugador, però el club treballaria per aconseguir un jugador que sigui tan atractiu com ell, o més, però és que no està decidit".

Paraules que no desvetllen el futur de Shermadini, però que poden donar pistes. El MoraBanc té temps fins dimecres a la mitjanit per intentar retenir el seu jugador franquícia.

Informa: Joan López
Imatges: Vicente Bellot

Aquest lloc web utilitza “cookies” per recollir informació estadística sobre la seva navegació i millorar la seva experiència com a usuari. Si vostè continua navegant en aquest lloc web s’entendrà que accepta l’ús de “cookies”.