Els espais publicitaris de MoraBanc a la final de la lliga ACB serviran per promocionar Andorra

Aquest navegador no admet l'element de vídeo.

MoraBanc, el patrocinador principal del Bàsquet Club Andorra, ha cedit els seus espais publicitaris a les finals de l'ACB per promocionar Andorra.

Una forma de reactivar el turisme després de la pandèmia del SARS-CoV-2. MoraBanc disposa de diferents espais al pavelló de la Font de Sant Lluís de València on es disputarà la fase final de la lliga per valor de 75.000 euros.

Es preveu que el torneig entre els dotze millors classificats tingui audiències molt altes. Els espais s'afegiran als que ja tenia Andorra Turisme, que podrà així multiplicar l'impacte promocional.

La directora de màrqueting i comunicació d'Andorra Turisme, Noemí Pedra, ha agraït el gest, que "ajudarà a reforçar la nostra marca i el desplegament de tota la campanya d'estiu". Espera "que les audiències siguin molt altes".

Per la seva part, la directora de comunicació i marca de MoraBanc, Mireia Maestre, ha manifestat que van veure "des del primer moment que era important donar més espai a la marca Andorra perquè necessitem que vingui tanta gent com sigui possible aquest estiu per recuperar l'economia".

Informa: Jordi Cama
Imatges: MoraBanc

Aquest lloc web utilitza “cookies” per recollir informació estadística sobre la seva navegació i millorar la seva experiència com a usuari. Si vostè continua navegant en aquest lloc web s’entendrà que accepta l’ús de “cookies”.