España estrena al Ral·li de Sardenya moto i infraestructura pròpia per fer un resultat ambiciós

Aquest navegador no admet l'element de vídeo.

El pilot Cristian España comença a traçar el camí cap al Dakar 2018 amb el Ral·li de Sardenya, que arrenca aquest cap de setmana a l'illa italiana. España estrena moto i té infraestructura pròpia per continuar creixent.

España sortia dijous en direcció a l'illa italiana. Per a la prova comptarà amb una KTM més lleugera que la que du al Dakar. Sardenya és tot un repte pel que fa a la navegació, però també per l'orografia del terreny, molt complicat. España, que ho sap, garanteix que "l'avantatge que tenim els pilots que portem aquestes motos és que et facilita molt la conducció".

A poc a poc intenta guanyar recursos i per aquesta temporada s'ha envoltat d'una estructura pròpia per poder controlar millor els detalls i no dependre tant dels altres. Feina de logística amb la qual apuntalar la seva evolució en la competició. "L'objectiu que tenia era crear una infraestructura andorrana, amb els meus espònsors, gent d'Andorra i el meu mecànic Ernesto, amb qui treballo conjuntament", explica. Assegura que "el que més val és la motivació que tenim" i que el resultat "arribarà".

Objectiu ambiciós per a la competició, vol estar entre els cinc primers classificats. Dissabte arriba el pròleg i després cinc etapes fins dijous, amb més de 200 quilòmetres per jornada i altes temperatures amb les quals s'haurà de conviure. El Dakar encara queda lluny, però España vol rodar el màxim.

Informa: David Domingo / Joan López
Imatges: Robert Querol

Aquest lloc web utilitza “cookies” per recollir informació estadística sobre la seva navegació i millorar la seva experiència com a usuari. Si vostè continua navegant en aquest lloc web s’entendrà que accepta l’ús de “cookies”.