Gerard Martínez exposa l'èxit de l'Andorra Ultra Trail al dinar del Club de Màrqueting

Aquest navegador no admet l'element de vídeo.

El director de l'Andorra UltraTrail ha estat el convidat del dinar Club de Màrqueting. Gerard Martínez ha explicat com, en només set edicions, l'esdeveniment ha aconseguit tenir repercussió internacional.

En les set edicions que porta funcionant l'Andorra Ultra Trail, s'ha aconseguit passar dels més de 600 corredors del primer any als prop de 3.500 d'enguany. No només ha estat un èxit esportiu, sinó que, a més, ha contribuït a difondre la imatge d'Andorra i atreure un nombre significatiu de visitants. Segons el president del Club de Màrquetig, Fernando Blanco, l'èxit de l'Andorra Ultra Trail es deu al fet que "és un producte diferent de la neu i el comerç, que són els que estem acostumats a vendre al país. Crec que aquesta és la línia que ha de seguir a Andorra per diversificar-se."

Aquest darrer aspecte també l'ha explicat el seu organitzador, Gerard Martínez, en el darrer dinar del Club de Màrqueting: "Tenim un màrqueting viral molt important, hi ha molta gent que parlen de la cursa i evidentment ho fan acompanyats d'imatges de paisatges fabulosos que poden donar a conèixer el país arreu del món."

Els dinars del Club de Màrqueting tenen com a objectiu que els professionals del sector que hi assisteixin intercanviïn informació i experiències professionals.

Informa: Pere Moliné Imatge: Jordi Seabra Locució: Jara Laliena

Aquest lloc web utilitza “cookies” per recollir informació estadística sobre la seva navegació i millorar la seva experiència com a usuari. Si vostè continua navegant en aquest lloc web s’entendrà que accepta l’ús de “cookies”.