L'ACB mantindrà les dues places de descens aquesta temporada

A l'ACB continua el desgavell. En l'assemblea de dilluns es va decidir que aquesta temporada tornarien a baixar dos equips. Si això s'acaba confirmant es mantindria una lliga imparell per interès dels equips grans que no volen tornar a un format de 18.

D'altra banda, Palència i Melilla tenen reservada plaça a l'ACB per la temporada 2017-2018 a l'espera de la resolució dels cànons d'ascens. 

Tot plegat afecta directament la LEB or, que es podria disputar aquesta temporada sense l'al·licient de lluitar per l'ascens.

Informa: Cesc Sanjuan

Aquest lloc web utilitza “cookies” per recollir informació estadística sobre la seva navegació i millorar la seva experiència com a usuari. Si vostè continua navegant en aquest lloc web s’entendrà que accepta l’ús de “cookies”.