"Mai sol, mai por", el lema del MoraBanc Andorra per fidelitzar els socis en un inici de temporada a porta tancada
Aquest navegador no admet l'element de vídeo.
"Mai sol, mai por" és el lema de la nova campanya de socis del MoraBanc Andorra. Una campanya que s'ha hagut d'adaptar a una situació sanitària que, ara com ara, no permet la presència de públic en els recintes esportius. Per això el club vol apel·lar, més que mai, al sentiment de pertinença dels socis.
Moussa Diagne és el jugador més estimat pels aficionats i per això ha estat la imatge escollida de la nova campanya de socis del MoraBanc. Amb el lema "Mai sol, mai por", el club apel·la, més que mai, al sentiment de pertinença.
"Apel·lem als nostres fidels, a la gent que se sent molt identificada amb el club", ha assenyalat el president del MoraBanc Andorra, Gorka Aixàs.
La lliga Endesa arrencarà la setmana vinent i l'escenari previst és que ho faci sense públic. En aquestes circumstàncies, el club ha fixat una quota única de 90 euros per als socis, que no donarà accés als partits.
Quan es permeti la presència de públic als pavellons, els socis hauran de comprar la seva entrada per a cada partit, això sí, amb preferència sobre la resta d'aficionats i a un preu exclusiu.
El carnet també permetrà gaudir de descomptes i mantenir el seient per a la temporada següent.
L'impacte econòmic derivat de les restriccions sanitàries serà molt important i els clubs de l'ACB confien que la situació no s'allargui molt en el temps, segons ha destacat Aixàs.
El MoraBanc jugarà el primer partit a la Bombonera el 20 de setembre contra l'UCAM Múrcia i, si no hi ha un canvi radical d'escenari, ho farà sense públic. Pel que fa a l'Eurocup, que arrencarà el 30 de setembre també a casa contra el Mònaco, la previsió és que ho faci també a porta tancada.
Informa: Joan López
Imatges: Kevin Ribeiro