Mans i mànigues per incentivar el patrocini i el mecenatge esportiu

Aquest navegador no admet l'element de vídeo.

L'Andorra Esports Clúster es posa com a prioritat potenciar el patrocini a les entitats, esportistes i esdeveniments esportius. Un altre dels reptes per a la nova presidenta, Margot Llobera, és que l'associació arribi a tots els sectors del món de l'esport.

La reforma fiscal que va entrar en vigor l'1 de gener preveu incentius fiscals per a les empreses i particulars que col·laborin en accions de patrocini o de mecenatge, però des de l'Andorra Esports Clúster es remarca que la mesura ha tingut molt poca incidència.

Un mes després de convertir-se en la nova presidenta de l'entitat, Margot Llobera treballa perquè s'introdueixin canvis legislatius que incentivin les empreses que apostin per l'esport. 

"El que volem amb aquesta llei de patrocini és que hi hagi cultura de patrocinar un esportista, una federació o un esdeveniment i que almenys s'ho plantegin."

Margot Llobera, presidenta de l'Andorra Esports Clúster

Un altre dels reptes és que l'entitat que aplega empreses, entitats i particulars vinculats a l'esport tingui més visibilitat. La presidenta de l'Andorra Esports Clúster destaca que ja s'està treballant a fons per digitalitzar i establir unes bases sòlides de l'ens. "Hem fet una plataforma on tothom pot veure els projectes que s'estan desenvolupant i és d'on partim", exclama.

Llobera ha arribat a la Presidència amb un llarg bagatge com a esportista i coneixement del món empresarial. Constata que ara des de dins podrà canviar les coses i donar un impuls a l'associació. 

L'objectiu a llarg termini és continuar fent créixer el sector de l'esport, que representa el 8% del PIB del país.

Informa: Joan López

Imatge: Javier Martín

Aquest lloc web utilitza “cookies” per recollir informació estadística sobre la seva navegació i millorar la seva experiència com a usuari. Si vostè continua navegant en aquest lloc web s’entendrà que accepta l’ús de “cookies”.