El MoraBanc posa en marxa la nova campanya de socis amb el lema ''Tornem-ho a fer''

El MoraBanc engega la nova campanya de socis amb el lema ''Tornem-ho a fer'' apel·lant a la resiliència de jugadors i aficionats.

Tot i el descens a LEB or, l'onada d'afecte cap al club no ha davallat. De fet, comença la temporada amb un lleu increment del nombre de socis i amb expectatives de continuar creixent.

Gabriel Fernàndez, cap de comunicació del MoraBanc Andorra afirma que: "Ens hem estabilitzat entorn de les 2.200 cadires, sempre en positiu, les últimes temporades. I aquest estiu teníem moltes ganes de saber que passaria perquè va haver-hi un episodi important que és el descens de categoria, on hem pujat de número de socis. No és una gran pujada, però no és una davallada i amb això ja estem molt contents". 

Informa: Maria Lucena
Imatges: Arxiu

Aquest lloc web utilitza “cookies” per recollir informació estadística sobre la seva navegació i millorar la seva experiència com a usuari. Si vostè continua navegant en aquest lloc web s’entendrà que accepta l’ús de “cookies”.