Sans i estalvis els esquiadors de la FAE a Xile després del terratrèmol

Aquest navegador no admet l'element de vídeo.

Aquestes imatges corresponen a una de les rèpliques del terratrèmol de Xile que fa pocs minuts (20:00h) els tres membres de la Federació d´Esquí han pogut gravar des de l’aeroport internacional de Santiago. L'esquiadora Sara Raméntol i els tècnics Marc Gutiérrez i Roger Vidosa estan sans i estalvis i a hores d’ara volen cap a l’Argentina per seguir els entrenaments de pretemporada. 

Els tres membres de la FAE, que aquests dies es trobaven a Xile, no s'han vist afectats pel terratrèmol de 8,4 graus en l´escala de Richter que ha sacsejat el país ja que es trobaven a un miler de quilòmetres de l'epicentre del sisme, situat a uns 200 quilòmetres al nord de Santiago de Xile. El Govern assegura que els andorrans que es troben a Xile amb qui han pogut contactar es troben bé i que al registre de viatgers no n'hi figurava cap.

Informa: Joan López / Stefanie Ruano   Imatges: Marc Gutiérrez, tècnic FAE 

Aquest lloc web utilitza “cookies” per recollir informació estadística sobre la seva navegació i millorar la seva experiència com a usuari. Si vostè continua navegant en aquest lloc web s’entendrà que accepta l’ús de “cookies”.