El tennis taula es posa a prova de cara als Jocs

Aquest navegador no admet l'element de vídeo.

La Federació de Tennis Taula s'està posant a prova de cara als Jocs dels Petits Estats d'Andorra. Aquest dissabte ha organitzat un torneig amb representants del País Basc i França per mesurar forces.

L'objectiu és agafar rodatge per a la cita que tenen d'aquí a un parell de mesos centrant-se molt en la competició individual i per equips.

També ha servit de test logístic per detectar possibles problemes de cara a l'organització. L'equip andorrà ha estat format per Emili i Obed Asensio.

"A nivell d'arbitratge encara ens falta una mica, però serà la primera vegada que tenim àrbitres andorrans en una competició internacional. Tindrem l'ajuda d'àrbitres internacionals de Valladolid i la ITTF ens dona un cop de mà perquè tot surti bé."

Cristian Asensio, president FATT

"Les sensacions són bones, de moment, per als Jocs. Estic molt content d'estar aquí i preparar els Jocs, i molt motivat."

Obed Asensio, jugador

Informa: Joel Romero

Imatges: David Moreno

Aquest lloc web utilitza “cookies” per recollir informació estadística sobre la seva navegació i millorar la seva experiència com a usuari. Si vostè continua navegant en aquest lloc web s’entendrà que accepta l’ús de “cookies”.