El MoraBanc estrena el lema "Mai por" per consolidar un projecte de país

www.andorradifusio.ad

"Mai por", aquest serà el lema i el hashtag del MoraBanc Andorra per la campanya 2016-2017. S'ha presentat aquest dimarts a la seu del patrocinador principal. La iniciativa compta amb el suport de la fundació Valentí Claverol.

El MoraBanc Andorra sempre s'ha volgut vendre com un projecte de país. Amb aquesta campanya es reforça aquesta idea. Expressió de país per definir el tarannà dels ciutadans amb inquietud per trencar barreres i seguir creixent. L'espot que han presentat aquest dimarts ha comptat amb el fons de la fundació Valentí Claverol. Unes fotografies que, segons el president del club, Gorka Aixàs, "ens identifiquen pel recorregut que hem fet fins aquí i la dificultat que suposa portar un projecte de bàsquet professional al país i el repte de mantenir-lo en el temps".

El creixement al club ha passat d'exponencial a sostingut. Amb la plantilla d'aquest any i la campanya "Mai por" es vol anar un pas més enllà, sent conscients que el producte es troba en una fase d'estabilitat. Aixàs explica que "el primer any sí que vam créixer molt ràpid i la tendència a partir del segon any és més sostinguda en el temps, tot i que som ambiciosos". Afegeix que esperaven "arribar als 3.000 abonats en tres anys però sabem que no passarà, probablement en cinc o sis temporades sigui un objectiu assequible".

La campanya passada el club comptava amb 2.200 socis. A mitjan octubre s'anunciaran les xifres per aquesta temporada. La promoció porta un amic continuarà activa fins al 23 de setembre.

Informa: Cesc Sanjuan

Comparteix:

Solana es mostra satisfet amb l'evolució de l'equip i obre la porta a la continuïtat de Toncinic La selecció australiana de ciclisme sub-23 tria Soldeu per entrenar-se