L'FC Encamp anirà a la UEFA Futsal Cup a gaudir de "la millor competició de futbol sala que hi ha a Europa"

Malgrat estar en una fase embrionària de la temporada el Futbol C

Malgrat estar en una fase embrionària de la temporada el Futbol Club Encamp està a les portes de disputar la competició més important de l'exercici, la UEFA Futsal Cup. Els de Lluís Cruz arriben a la cita amb un equip molt jove en plena fase de renovació.

El Futbol Club Encamp ha arrencat la darrera setmana d'entrenaments abans d'afrontar la cita més important de la temporada o, com a mínim la més motivant, la UEFA Futsal Cup. Lluís Cruz està mirant d'escurçar passos amb un equip molt jove en plena fase de renovació. "Amb moltes ganes i mirant enrere. Fa un mes just no teníem equip i no sabíem si hi podríem anar. Molt content pel grup que s'ha fet", insisteix Cruz. Tot i això, reconeix que la part negativa és la falta d'experiència i que "serà complicat".

L'Encamp ha perdut molts jugadors però també n'han arribat d'importants com l'experimentat Nuno Dias o el jove valor Eric Mesquita. No estan pendents del rival. Van "a competir" per gaudir de "la millor competició de futbol sala que hi ha a Europa", assegura Nuno Dias.

Els encampadans viatgen dilluns cap a Suècia. En aquest ordre s'enfrontaran a l'Uddevalla, equip amfitrió, el Rogensburg alemany, gran favorit, i el Tri Fiori de San Marino a priori el rival més assequible.

Informa: Cesc Sanjuan
Imatges: Cristina Jubete

Comparteix:

Èdgar Montellà és quart en la pujada a Mont-Doré Xavi Folguera treballa per la base nacional abans de marxar a Bèlgica