La sub-17 femenina tanca un gran Preeuropeu amb una nova victòria contra Israel (1-0)

www.andorradifusio.ad

La selecció femenina sub-17 d'Andorra ha completat un Preeuropeu històric amb una victòria per 1-0 contra Israel, mantenint-se invictes amb dues victòries i un empat. Aquesta destacada actuació manté les andorranes amb opcions d'ascendir a la lliga A del Preeuropeu, com a millors segones de grup.

El partit no podia començar millor per a la selecció tricolor. Tot just en el primer minut de joc, Carla Ber ha aprofitat una errada de la portera israeliana per avançar Andorra al marcador. El gol matiner ha donat força i confiança a l’equip, que ha sabut resistir i defensar el resultat durant els 90 minuts.

Carla Ber, qui va marcar el gol de la victòria, ha explicat el moment: "He vist que la central no havia refusat bé i m'he dit que havíem d'anar a totes, és una final, he ficat el cap i m'he trobat aquest premi que al final ens ha donat la victòria."

El seleccionador, Jordi Pujol, ha destacat la dificultat de mantenir el resultat després del gol matiner: "Històricament a Andorra ens ha costat sempre defensar el resultat. Evidentment, quan ens trobem amb el gol als 30 segons es fa el doble de difícil, però també ens ha donat un plus a les cames que potser els últims 10 minuts no hauríem tingut si no haguéssim anat per davant 1 a 0."

Amb aquesta victòria, Andorra ha tancat un Preeuropeu impecable, amb dues victòries i un empat, sense rebre cap gol en tres partits. Carla Ber ha destacat la solidesa defensiva de l’equip: "Hem sigut súper sòlides en defensa, amb moltes ajudes, hem sigut un bloc molt compacte i això al final s'ha demostrat."

Tot i que Bielorússia ha acabat primera de grup per la millor diferència de gols, Andorra ha aconseguit els mateixos punts que les líders del grup, una gesta que fins fa poc semblava un somni. Pujol ha afegit: "Fem els mateixos punts que Bielorússia, que venien del grup A, per nosaltres no és que fos impensable però fins fa poc era poc menys que un somni i ara la realitat nostra potser és aquesta."

Amb aquests resultats, les andorranes encara mantenen opcions d'ascendir a la lliga A del Preeuropeu, una fita que seria un gran èxit per al futbol femení andorrà.

Informa: Joan López

Imatges: Txell Taboada

Comparteix:

La suspensió de Fieberbrunn deixa Aracil fora del Freeride World Tour El Pas se centra en la Copa