"Andorra a taula" ja és marca pròpia de la Unió Hotelera i s'hi introdueixen novetats

Aquest navegador no admet l'element de vídeo.

La Unió Hotelera ha registrat com a pròpia la marca "Andorra a taula" amb la voluntat de potenciar el sector gastronòmic del país. Una de les grans accions serà renovar la cita anual de cuina i introduir algunes novetats.

La marca "Andorra a taula" ha estat registrada com a pròpia per la Unió Hotelera. L´entitat vol, d´aquesta manera, treballar per treure més retorn de la promoció de la cuina del país. L´onzena edició de la cita gastronòmica serà reformulada i tindrà algunes novetats.

Enguany, l´"Andorra a taula" se celebrarà de l´1 de novembre al 10 de desembre, per aprofitar el final del pont de la Puríssima. La captació del turista català, on hi ha una gran cultura gastronòmica, tornarà a ser un dels reptes.

Des de la Unió Hotelera s´espera superar els 33 establiments adherits de l´any passat i arribar, com a mínim, a 40 restaurants en la propera edició. La promoció de l´"Andorra a taula" començarà abans, els mesos de juliol i agost, per aprofitar la temporada alta.

Informa: Ivan Álvarez
Imatges: Jordi Seabra

Aquest lloc web utilitza “cookies” per recollir informació estadística sobre la seva navegació i millorar la seva experiència com a usuari. Si vostè continua navegant en aquest lloc web s’entendrà que accepta l’ús de “cookies”.