2,5 milions per a l'avinguda d'Encamp del Pas

Dos milions i mig d'inversió compromesa per a la remodelació de l'avinguda d'Encamp, al Pas de la Casa. L'operació s'executa en virtut del conveni amb Saetde al qual el comú ha donat llum verd.

Els treballs els durà a terme el comú encampadà i arrencaran aquesta primavera, en una primera fase. La segona donarà continuïtat a les obres durant l'estiu del 2026. Aquest és un dels primers passos en la nova concessió entre el comú i la societat que gestiona Pas de la Casa Grau Roig.

Entre les actuacions previstes hi ha la millora dels serveis bàsics i també la col·locació de nou mobiliari urbà. D'altra banda, s'anivellarà l’accés a pistes amb la zona comercial i de restauració de la mateixa avinguda. 

Informa: Redacció

Informació relacionada

Aquest lloc web utilitza “cookies” per recollir informació estadística sobre la seva navegació i millorar la seva experiència com a usuari. Si vostè continua navegant en aquest lloc web s’entendrà que accepta l’ús de “cookies”.