Aconsellen a destinacions i hotels crear els seus propis canals de venda on-line

Aquest navegador no admet l'element de vídeo.

Els debats del congrés han centrat l'atenció a la tarda en els nous productes turístics i la digitalització. Els experts conclouen que més important que posicionar-se a les plataformes i xarxes socials és disposar dels propis canals de venda on-line.

Disposar de la màxima informació dels clients i saber-ne els gustos és bàsic per poder personalitzar les ofertes. Els especialistes pensen que les xarxes socials i les plataformes de venda genèrica gestionen la informació segons els seus interessos. Per això aconsellen que les destinacions, estacions d'esquí, hotels i altres establiments turístics, creiïn els seus canals de venda on-line i que siguin com més interactius millor.

"Emmagatzemar aquesta informació sobre els nostres usuaris, dels seus comportaments i vida en línia és el gran canvi que tenim respecte al passat. Hi ha eines que ens permeten recollir aquesta informació i analitzar-la", revela el responsable dels canals digitals de Melià, David Benito.

Informa: Gerard Gort
Imatges: Sergi Linares

Aquest lloc web utilitza “cookies” per recollir informació estadística sobre la seva navegació i millorar la seva experiència com a usuari. Si vostè continua navegant en aquest lloc web s’entendrà que accepta l’ús de “cookies”.