Aconsellen a destinacions i hotels crear els seus propis canals de venda on-line
Aquest navegador no admet l'element de vídeo.
Els debats del congrés han centrat l'atenció a la tarda en els nous productes turístics i la digitalització. Els experts conclouen que més important que posicionar-se a les plataformes i xarxes socials és disposar dels propis canals de venda on-line.
Disposar de la màxima informació dels clients i saber-ne els gustos és bàsic per poder personalitzar les ofertes. Els especialistes pensen que les xarxes socials i les plataformes de venda genèrica gestionen la informació segons els seus interessos. Per això aconsellen que les destinacions, estacions d'esquí, hotels i altres establiments turístics, creiïn els seus canals de venda on-line i que siguin com més interactius millor.
"Emmagatzemar aquesta informació sobre els nostres usuaris, dels seus comportaments i vida en línia és el gran canvi que tenim respecte al passat. Hi ha eines que ens permeten recollir aquesta informació i analitzar-la", revela el responsable dels canals digitals de Melià, David Benito.
Informa: Gerard Gort
Imatges: Sergi Linares