Andorra Health Destination, la marca per posicionar-se com a destí de qualitat per al turisme de salut
Aquest navegador no admet l'element de vídeo.
L'Andorra Health Destination s'ha posat en marxa aquest dimarts. Es tracta d'un club de producte per al turisme de salut. És una iniciativa publicoprivada, que ha atret de moment tretze empreses del sector mèdic i del benestar i s'espera que la xifra augmenti.
Andorra es vol posicionar com un producte atractiu per rebre turisme de salut. L'any 2019 el 34% dels turistes, més de 2,7 milions, van arribar al país atrets pel wellness i ara es vol potenciar tenint en compte que la pandèmia ha fet créixer aquest tipus de demanda. També es buscarà que empreses del sector benestar i salut s'estableixin a Andorra com a inversió estrangera.
L'objectiu, segons ha explicat el ministre de Presidència, Economia i Empresa, Jordi Gallardo, és "desestacionalitzar i completar l'arribada de turistes". La ministra de Turisme, Verònica Canals, per la seva banda, recorda la importància que ha cobrat durant la pandèmia "l'equilibri entre economia i salut". "La salut és cada vegada més important en l'elecció d'un destí de tots els turistes que volen recuperar la mobilitat que hem perdut i que encara no tenim", ha insistit.
Informa: Sergi Cano
Imatges: Anna Romagosa