Andorra Turisme busca atreure el turisme d'escapades curtes amb una campanya al setembre
Aquest navegador no admet l'element de vídeo.
Per primera vegada Andorra tindrà campanya turística al mes de setembre per vendre un nou concepte, el 'country break', que consisteix en una estada curta per gaudir de l'entorn urbà i la seva cultura. La campanya es difondrà en territoris de proximitat, sobretot Catalunya i l'Aragó.
Aire pur, fora de les aglomeracions, amb la possibilitat de fer activitats, visites i per què no, comprar sense la multitud de les grans ciutats. Andorra proposa un nou concepte de fer turisme per aquest mes de setembre. "Estem parlant d'un concepte de 'country break', pràcticament un concepte de viatges que es fan per veure una ciutat en dos o tres dies. Aquí tenen un advantatge, perquè en dos o tres dies poden veure un país sencer", destaca el gerent d'Andorra Turisme, Betim Budzaku.
La campanya, clarament 2.0, està molt enfocada a Espanya, sobretot a Catalunya i l'Aragó, i el sud de França, on a més s'impactarà a través d'internet, una eina fàcil i ràpida, també en cas d'anul·lació. "Esperem que no sigui el cas però busquem aquest tipus de comunicació per buscar una flexibilitat extra", espera Budzaku.
Andorra de mica a mica es converteix en l'escapada, un concepte que ara més que mai té molt sentit. Això sí, a la publicitat de moment no es porta mascareta; a Andorra, sí.
Informa: Rosa Alberch
Imatges cedides: Andorra Turisme