Andorra Turisme demana al sector comercial un pas més cap al premium

Aquest navegador no admet l'element de vídeo.

Configurar una bona imatge de país és un dels principals objectius d'Andorra Turisme, que veu en el sector comercial un dels punts febles. La societat pública demana assumir el risc i fer una passa més cap al mercat premium

Andorra Turisme demana més implicació al sector comercial per poder vendre un model de negoci i país més premium. El seu director reconeix que les botigues dels principals eixos comercials s'han quedat enrere i no compleixen les expectatives del turista de luxe. Assegura que és feina del sector privat i que l'administració ha d'acompanyar. 

Malgrat tot, reconeix que no és un problema exclusiu d'Andorra. Creu que el comerç clàssic és un model caduc i que està en decadència a nivell mundial. "És un model mundialment en crisi", ha detallat Budzaku.

Pujar el nivell del servei és clau per donar una experiència de qualitat. És per això que Budzaku demana apostar per treballadors amb experiència atrets per un increment de sou raonable. 

Informa: Òscar Serrano
Imatges: Cristina Fidalgo

Aquest lloc web utilitza “cookies” per recollir informació estadística sobre la seva navegació i millorar la seva experiència com a usuari. Si vostè continua navegant en aquest lloc web s’entendrà que accepta l’ús de “cookies”.