Andorra Turisme presenta el nou pla de comerç

Aquest navegador no admet l'element de vídeo.

Andorra Turisme ha presentat el nou pla de comerç. Ho fa amb una nova marca, 'Shop in Andorra, experts en compres'. Un nou concepte creatiu que fa referencia a l’Andorra shopping Festival, que ja està consolidat.

Els objectius són arribar a més turistes i sobretot a un perfil amb un nivell econòmic més elevat.

"Al final, el teixit comercial andorrà és molt potent. Durant i després de la pandèmia s'han obert nous establiments, se n'han reestructurat de nous. Tenim aquesta potencialitat i cada cop se'ls hi han d'oferir més coses als clients i de més qualitat, donant-los una experiència de compra per fidelitzar-los.

Jordi Torres, ministre de Turisme

Treballaran plegats amb empreses de tendències mundials que serviran per ser més competitius. Algunes accions que faran són cursos formatius dirigits als treballadors del sector, crearan un observatori del comerç i faran un fòrum del retail a la tardor.

De fet, una de les tendencies és que el consumidor cada vegada valora més l’experiència de compra i, per això, continuaran complementant els esdeveniments amb activitats paral·leles.

Informa: Maria Lucena

Aquest lloc web utilitza “cookies” per recollir informació estadística sobre la seva navegació i millorar la seva experiència com a usuari. Si vostè continua navegant en aquest lloc web s’entendrà que accepta l’ús de “cookies”.