Andorra Turisme preveu arribar a 1,2 milions de turistes en la campanya d'hivern
Aquest navegador no admet l'element de vídeo.
Andorra Turisme preveu arribar a 1,2 milions de turistes en la campanya d'hivern, un creixement del 3,4% respecte de la temporada passada. Espanya i França continuen sent els mercats on més s´incidirà, si bé l'anglès també presenta molt bones perspectives. El rus, en canvi, es mantindrà a la baixa. El pressupost de la campanya serà de 3 milions d´euros.
Andorra Turisme ha estat més atrevida que mai i per a la campanya d'hivern 2015-2016 preveu que el nombre de turistes creixi un 3,4% respecte de la temporada passada i s'arribi 1,2 milions de visitants que pernoctin al país. Tot i que la temporada és més curta que l'anterior, la recuperació dels mercats turístics europeus permet ser optimista. A més, el gerent d'Andorra Turisme, Betim Budzaku, té en compte la inversió de les pistes i els resultats de les campanyes de comunicació que són "molt potents" des de fa quatre anys.
L'acció de comunicació comptarà amb un pressupost de tres milions d'euros, mig milió menys que la temporada passada. Espanya i França continuen sent els mercats principals on es concentrarà l'acció comunicativa, si bé el britànic també presenta molt bones perspectives.Budzaku assegura que les estades mínimes dels turistes britànics són de set dies i destaca que la situació econòmica al Regne Unit és millor. "És el mercat que més avança en els viatges", indica.
Pel que fa al mercat rus, la previsió és que segueixi minvant i per això la promoció s'abordarà només a través dels majoristes de viatges.
D'altra banda, el ministre de Turisme, Francesc Camp, ha assenyalat la Copa del món d'esquí femení i el Freeride World Tour com a esdeveniments que poden tenir un impacte molt positiu. Aprofitant les nevades del cap de setmana i les que han de venir aquests dies, les estacions d'esquí ja treballen a ple rendiment per poder obrir amb les millors condicions aquest cap de setmana.
Informa: Andrés González-Nandín