Andorra Turisme treballa en canviar l'experiència de compra dels visitants
Aquest navegador no admet l'element de vídeo.
Per a Andorra Turisme l'agost és l'hora de recollir els fruits de les campanyes iniciades mesos enrere. De moment s'ha incrementat el visitant francès i se segueix treballant en aquest mercat. Després de les funcions del Cirque du Soleil, el proper gran esdeveniment és l'Andorra Shopping Night l'1 de novembre.
Les campanyes de publicitat que hi ha en marxa es van iniciar el maig passat i es focalitzaven en mercats llunyans. Han estat actives fins a mitjan juliol i ara és l'hora de recollir els resultats d'aquests esforços. A banda d'això, però, es treballa en la pròxima edició de l'Andorra Shopping Night, que pretén fidelitzar el turisme amb activitats característiques.
La directora de màrqueting d'Andorra Turisme, Noemí Pedra, explica que es treballa en "canviar el concepte que la gent pot tenir de les compres a Andorra, posicionar-nos com un destí de compres d'un nivell important en temes de moda i glamour". En aquest sentit assegura que s'encamina l'Andorra Shopping Festival. L'objectiu és que els visitants visquin "una experiència al voltant de les compres, no només que vinguin a fer compres pràctiques, sinó que siguin un motiu molt més atractiu". D'aquesta manera, afegeix Pedra, es volen aconseguir més pernoctacions.
Altres atractius per als qui ens visiten són el bus turístic, que enguany ha sumat algunes de les propostes dels mateixos usuaris, com oferir una excursió d'un dia complet. Abans d'arrencar la publicitat de la campanya d'hivern encara continuarà activa la promoció en línia en els mercats francès i d'altres orígens.
Informa: Rubén Carcellé