Andorra Turisme troba a faltar grans cadenes hoteleres al país i defensa la reconversió dels hotels familiars

Aquest navegador no admet l'element de vídeo.

Tot i no disposar de dades tancades, tot apunta que el setembre ha estat un bon mes turísticament parlant. Ara bé, des d'Andorra Turisme s'opta per desenvolupar accions més arriscades per tal de competir amb destinacions potents.

Optar per la qualitat, potenciar la marca Andorra i assumir riscos. Aquests tres ingredients són imprescindibles, segons el director general d'Andorra Turisme, per millorar i atraure visitants.

Betim Budzaku creu que una acció que ho permetria seria aconseguir que grans cadenes hoteleres internacionals s'instal·lessin al país, fet que comportaria que empreses familiars del sector es reconvertissin. Assegura que "són un gran reclam" i que "ajudaria a fer publicitat fora".

Alhora, considera que, seguint aquesta línia, caldria potenciar la qualitat del servei i atraure talent oferint condicions atractives per al treballador, com ara el sou. Argumenta que "quan vas a una botiga o a un hotel és difícil que et parlin en anglès". "Un client que pagarà 300 euros a un hotel ha de tenir un servei de 300 euros", addueix.

Ara per ara, l'objectiu se centra en la campanya d'hivern per recuperar el turista de neu

Entrevista completa al director general d'Andorra Turisme a 'Els matins de la Nacional':

Informa:  Montse Grau - Òscar Royo
Locució: David Domingo

Informació relacionada

Aquest lloc web utilitza “cookies” per recollir informació estadística sobre la seva navegació i millorar la seva experiència com a usuari. Si vostè continua navegant en aquest lloc web s’entendrà que accepta l’ús de “cookies”.