Andorra Turisme vol captar visitants francesos i catalans per les rebaixes d'estiu

Aquest navegador no admet l'element de vídeo.

Demà dilluns comença la campanya de comunicació de rebaixes d´estiu amb l´objectiu de posicionar Andorra com una destinació de compres, especialment en els mercats propers. Andorra Turisme ha destinat un pressupost de 118.000 euros per a aquesta promoció.

El tret de sortida de les rebaixes coincidirà amb l´inici del festival Jambo Street Music, al centre històric d´Andorra la Vella i també amb la ruta de la tapa. El lema de la campanya, "Les rebaixes a Andorra són una altra història", pretén donar a conèixer als consumidors de fora que el 17 de juny s´inicien les rebaixes d´estiu al Principat, uns dies abans que ho faci a Catalunya i al sud de França.

D´aquesta forma la intenció és aprofitar el període anticipat per augmentar les vendes dels comerços i de retruc les visites i pernoctacions. Igual que es va fer l´any passat es posarà en marxa una campanya de promoció interna el pròxim dia 13 i fins al 28 per tal de promoure el consum intern. L´any passat la temporada estiuenca de rebaixes es va saldar amb valoracions positives per part dels comerciants, ja que va ajudar a remuntar un mes de juny inicialment fluix. Va ser favorable sobretot en el sector de la moda, tradicionalment el que més promocions ofereix.

Informa: Joan A. Sarmiento
Imatges: Marc Oferil
Locució: Xavi Bonet

Aquest lloc web utilitza “cookies” per recollir informació estadística sobre la seva navegació i millorar la seva experiència com a usuari. Si vostè continua navegant en aquest lloc web s’entendrà que accepta l’ús de “cookies”.