Andorra Turisme vol incrementar els turistes un 4% i aposta per Alemanya
Aquest navegador no admet l'element de vídeo.
Andorra Turisme farà una campanya de promoció turística a l'estiu, per primer cop, a Alemanya. S´invertirà uns 100.000 euros i es durà a terme on line. Enguany, l´ens preveu invertir en aquest apartat uns 2 milions i vol augmentar en un 4% el nombre de turistes entre juny i setembre.
Andorra Turisme ha presentat aquest matí a Illa Carlemany la campanya de promoció a l'exterior d'aquest estiu i la gran novetat és que s'invertiran uns 100.000 euros a Alemanya, dels 2 milions pressupostats. Es busca arribar a un públic sobretot familiar i que pernocti diverses nits al país. El nombre de turistes alemanys és actualment petit però té un nivell adquisitiu mitjà-mitjà alt, que el fa molt interessant.Betim Budzaku, gerent Andorra Turisme "Estem buscant zones amb una població important com pot ser Munich per exemple. Després busquem les zones amb un poder adquisitiu bastant alt, com pot ser la zona de Düsseldorf. I, sobretot ens centrem amb una comunicació molt enfocada amb els nens. L'ens de promoció turística també manté l'aposta pels mercats tradicionals: l'espanyol i el francès, i d'altres països com el Regne Unit i Bèlgica. Es preveu que aquest estiu s'incrementarà en un 4% el nombre de turistes, xifra que es veu factible ja que al juny i a l'agost del 2014 va baixar el nombre de pernoctacions.Betim Budzaku, gerent Andorra Turisme: "Estem fent una promoció directa als hotels. Intentem que hi hagi més hotels que agafin la oferta del Cirque du Soleil perquè considerem que és atractiva i que no suposa cap cost per als hotels. Creiem que la xifra d'hotels augmentarà en aquest sentit". Budzaku ha avançat que les xifres de visitants d'aquesta temporada d'hivern seran positives respecte de l'any anterior exceptuant el mercat rus, que ha davallat força.Informa: Pere Moliné