Aposta pel turisme francès
Aquest navegador no admet l'element de vídeo.
Andorra Turisme invertirà més a França que a Espanya durant el 2014. La tendència a l'alça del turisme francès els darrers mesos ha capgirat els números i aquest 2014 les campanyes al país veí suposaran el 42% del pressupost destinat a comunicació. L'organisme vol treballar amb grans companyies i comitès d´empresa per atreure turisme de negoci.
Per primera vegada la promoció turística d´Andorra serà més gran a França que a Espanya. La pujada de visitants d´aquest país els últims mesos ha capgirat els números i dels 6,5 milions d´euros que Andorra Turisme dedicarà a comunicació el 42 per cent es destinarà a atreure el públic francès. En l'espanyol s´invertirà el 40 per cent i el 18 per cent restant a altres destins. A més de les campanyes publicitàries, l´estratègia d´Andorra Turisme és negociar accions amb gran empreses franceses i espanyoles, com ara Decathlon, Coca-Cola, Visa o Lafayette i tancar acords amb comitès d'empresa de companyies dels dos països per atreure reunions de negocis o viatges d´incentius per a empleats.
A banda dels dos mercats clàssics, Andorra Turisme també iniciarà accions en països no explorats fins ara de l'àmbit asiàtic. L´objectiu per aquest 2014 és entrar a la Xina.
Pel que fa al mercat sud-americà, enguany es tancaran operacions amb Brasil i Colòmbia. A Europa, es començarà a treballar amb la República Txeca i possiblement Alemanya.
Informa: Ana Alamán