Aprendre tocant i preguntant, el mètode de la Jornada Científica, Tecnològica i Matemàtica

Aquest navegador no admet l'element de vídeo.

La Universitat d´Andorra ha acollit per primera vegada la Jornada Científica, Tecnològica i Matemàtica en col·laboració amb el Col·legi del Pirineu. Es tracta d´una àmplia oferta d´activitats científiques adreçades a 300 alumnes provinents d´Andorra i de Lleida exposades d´una manera atractiva.

Presentar la ciència, la tecnologia i les matemàtiques d´una forma accessible i motivadora als alumnes és el gran repte de la Jornada CTM que enguany ha celebrat la quarta edició i que Andorra ha acollit per primer cop. 300 alumnes de quart d´ESO i primer de batxillerat d´Andorra i de la demarcació de Lleida han participat en aquesta jornada de formació amb tallers temàtics com "La terra paral·lela", "Mites i ciència" o "Magmàtica".

"Quan jo faig aquest taller els alumnes em pregunten el perquè, i llavors ja entren en el meu terreny, perquè si vols saber el perquè has d'explicar l'equació matemàtica al darrere", celebra d'actes com aquest Florenci Pla, el director del Centre d'Estudis Empresarials de la Universitat d'Andorra.

La intenció dels organitzadors és demanar que Andorra sigui seu permanent per realitzar les següents edicions d'aquesta Jornada Científica, Tecnològica i Matemàtica.

Alguns dels tallers, retransmesos en directe pel Col·legi del Pirineu es troben disponibles en línia al Facebook de l'escola:

Informa: Ivan Álvarez
Imatges: Albert Refart

Aquest lloc web utilitza “cookies” per recollir informació estadística sobre la seva navegació i millorar la seva experiència com a usuari. Si vostè continua navegant en aquest lloc web s’entendrà que accepta l’ús de “cookies”.