AR + I creu que Concòrdia ha estat el partit que més ha aprofitat la campanya electoral

Aquest navegador no admet l'element de vídeo.

Andorra Recerca i Innovació farà, per primer cop, una enquesta postelectoral. Demà comença el treball de camp per saber què va motivar els electors el 2 d'abril.

En aquest sentit, Andorra Recerca+Innovació contactarà 800 nacionals i 400 residents per conèixer l'opinió sobre les eleccions generals. El coordinador d'AR+I, Joan Micó, creu que en l'enquesta preelectoral va quedar clar que només la meitat dels sondejats coneixien Cerni Escalé, cap de llista de Concòrdia. I que la campanya va servir perquè molta més gent el descobrís tant a ell com també la resta dels candidats de la força política. A més, es vol saber perquè van ser els que van generar més il·lusió.

Micó considera que ho van fer també com Demòcrates que "també n'ha creat perquè han guanyat. Concòrdia seria el partit que en proporció als possibles votants que tenia que n'ha generat més."

Considera que la líder d'Andorra Endavant, Carine Montaner, era més coneguda i, per aquest motiu, va tenir també un resultat meritori. Afegeix que el sondatge vol esbrinar perquè el PS no va recollir bona part del vot que volia canvi. "Hi havia una part de l'electorat que, pel que sigui, estava més descontenta amb el govern de Demòcrates que portava un cert desgast, sobretot al darrer any. Però tot el que ha anat a l'oposició el PS no ha aconseguit generar aquesta il·lusió que sí han generat els altres dos partits", ha afegit el coordinador d'AR+I.

Micó ha informat que els resultats es donaran a conèixer a mitjan juny.

Informa: Pere Moliné

Aquest lloc web utilitza “cookies” per recollir informació estadística sobre la seva navegació i millorar la seva experiència com a usuari. Si vostè continua navegant en aquest lloc web s’entendrà que accepta l’ús de “cookies”.