Arrenca la sisena edició de l'Andorra Shopping Festival amb l'objectiu d'atraure un 4% més de visitants
Aquest navegador no admet l'element de vídeo.
Tret de sortida a l’Andorra Shooping Festival! L’esdeveniment promogut per Andorra Turisme ha arrencat aquest dijous la sisena edició amb la projecció d’un mapping en una de les obres d'art que aquests dies omplen les principals vies comercials de les parròquies centrals. Per davant queden deu dies plens d’activitats. No hi faltarà la música, l’animació, la gastronomia i, sobretot, les promocions a les botigues.
El pont de l'1 de novembre ha arrencat amb força. La mostra més evident era l'avinguda Meritxell plena de gent aquesta tarda, coincidint amb l'inici de les activitats de l'Andorra Shopping Festival. El fred no ha frenat visitants i residents de sortir a passejar. Els que ho han fet potser ja han vist alguna de les sis obres d'art de les tres artistes andorranes que durant aquests dies engalanaran alguns carrers, i que quan es fa fosc es converteixen en un mapping. Des d'Andorra Turisme preveuen un pont bo i esperen incrementar un 4% el nombre de visitants respecte de l'any passat, com ha explicat la directora de Màrqueting i Comunicació, Noemí Pedra.
Entre els visitants que passejaven pel centre de la capital, alguns carregats de bosses i d'altres que havien sortit a fer una primera ullada.
Concerts al carrer, tallers per als més petits i diverses activitats ompliran els principals eixos comercials del Principat fins al proper 11 de novembre. L'objectiu és convertir el shopping en una experiència i que els comerciants se'n beneficiïn, en l'arrencada de la temporada de tardor-hivern.
Informa: Laura Massegú
Imatges: Anna Romagosa