La Creu Roja recull fins a 3 tones de productes de primera necessitat en la jornada solidària
Aquest navegador no admet l'element de vídeo.
La campanya de recollida de productes de la Creu Roja ha aconseguit el seu objectiu. Fins a tres tones de productes de primera necessitat, molt variats, que es preveuen doblar amb la recollida d'altres establiments i que haurien de nodrir la botiga solidària, que ha vist augmentar els usuaris les darreres setmanes. Un creixement que es deu en bona part a l'arribada de persones refugiades procedents d'Ucraïna. Hi han participat 20 comerços del país.
Balanç positiu de la campanya de recollida de productes de primera necessitat. L'esdeveniment, organitzat per la Creu Roja, compta amb 50 persones voluntàries que s'han mobilitzat per la iniciativa.
L'entitat és conscient que des que van arribar persones procedents d'Ucraïna ha augmentat el nombre d'usuaris que necessiten aliments, articles d'higiene personal i de la llar. Una recollida que no seria possible sense els qui fan donacions.
La importància rau a ser conscients que, com exposa la Creu Roja, hi ha famílies del país que tenen més dificultats econòmiques, des de fa un mes, a causa de l'augment dels preus.
Un matí molt actiu, on s'han pogut veure grans donacions i s'ha informat els qui s'apropaven als establiments preguntant per la campanya.
Informa: Roser Puigbò
Imatges: Andreij Cristancho