Budzaku destacta l'avançament de la campanya d'estiu i la recerca de nous mercats
Aquest navegador no admet l'element de vídeo.
La campanya d'estiu que Andorra Turisme va presentar ahir destaca per dues novetats: s'avança en el temps respecte a d'altres anys i es dirigeix a dos públics diferents, al turista que busca vacances i el que busca una estada curta. Ho ha destacat a l'"Ara i aquí", de Ràdio Nacional, Betim Budzaku, que ha destacat també la inversió en promoció a França i Alemanya, un mercat nou que no substituirà el rus.
La presentació de la campanya d'estiu d'Andorra Turisme, que es basa en la promoció del paisatge, la natura, les activitats a l'aire lliure i l'oferta familiar, s'ha avançat aquest any dos mesos. Un calendari que Betim Budzaku, gerent d'Andorra Turisme, ha destacat perquè és una de les grans novetats de l'estratègia turística. L'altra és la recerca de dos públics diferents. Budzaku ha remarcat que Andorra Turisme individualitzarà els diferents mercats als quals es dirigeix. Enguany s'aprofundirà en el mercat alemany, amb 40 milions de turistes amb un bon nivell adquisitiu, i que no s'abandonarà el rus tot i el descens d'aquest hivern. Un altre d'important serà el francès. La promoció començarà a l'abril. L'objectiu és recuperar un mercat en el qual durant anys no es va invertir i que compta amb dos inconvenients, els talls de carretera i la imatge de preu baix en determinats productes. Pel que fa a la promoció del Cirque de Soleil, assegura que l'objectiu es créixer en la participació dels hotels, que ara per ara no és massa elevada.Informa: Ana Alamán Imatge: Marta Paixà