Caldea compensa amb els escolars la pèrdua del turista rus i ucraïnès

Aquest navegador no admet l'element de vídeo.

Tot i tancar una bona temporada d'hivern amb 50.000 clients més que l'any passat, Caldea ha perdut el turisme rus i ucraïnès.

El termolúdic assegura que aquesta pèrdua s'ha compensat doblant el nombre d'escolars. La directora de vendes i màrqueting de Caldea, Patrícia Garcia, detalla en una entrevista a 'Els Matins de la Nacional' que la xifra d'escolars i de clients espanyols ha sigut molt bona durant aquesta campanya. "En l'operació d'escolars, n'havíem rebut 15.000 i aquest any 30.000, ens ha anat molt bé. Perquè els hem concentrat en dos dies, hem fet una operació genial".

A més, afirma que tot i tenir més clients, han aconseguit que l'experiència millori en "col·locar millor els clients al llarg de tot el dia".

Informa: Redacció

Aquest lloc web utilitza “cookies” per recollir informació estadística sobre la seva navegació i millorar la seva experiència com a usuari. Si vostè continua navegant en aquest lloc web s’entendrà que accepta l’ús de “cookies”.