Caldea mantindrà els aforaments reduïts després de la Covid-19 en una aposta per evitar la massificació

Aquest navegador no admet l'element de vídeo.

Caldea vol mantenir els aforaments del termolúdic baixos per donar un servei de més qualitat al client. Amb la pandèmia es van fixar entre un 50 i un 60%. Ho han aplicat per força durant aquests dos anys de la Covid-19 i han descobert que s'evita la massificació i això dona més satisfacció als usuaris. 

Els resultats han demostrat que amb la reducció de l'aforament, l'ampliació dels horaris i el canvi en la política de preus, els clients han disminuït però s'han obtingut ingressos similars. És per aquest motiu que es vol seguir en la mateixa línia.

El director de Caldea, Miguel Pedregal, detalla que s'han eliminat algunes promocions que incorporaven grans descomptes. En alguns casos aquests descomptes han desaparegut o s'han rebaixat. Per tant, els ingressos per entrada pugen.

Es tracta d'un dels efectes imprevistos dels darrers dos anys. I, tot i que per a Pedregal la Covid-19 "ha estat horrible", reconeix que també se n'han extret "aprenentatges positius", com aquest. I és que admet que sense la pandèmia "potser mai s'hauria fet una modificació dels aforaments". Ara hem vist "que amb una bona gestió pot ser, fins i tot, molt positiva".

Des de Caldea es considera que aquesta política d'evitar al màxim possible la massificació de visitants hauria de ser el camí, no només per altres operadors turístics, sinó també per a la resta del país.

Informa: Pere Moliné
Imatges: Anna Romagosa

Aquest lloc web utilitza “cookies” per recollir informació estadística sobre la seva navegació i millorar la seva experiència com a usuari. Si vostè continua navegant en aquest lloc web s’entendrà que accepta l’ús de “cookies”.