Caldea, menys clients però millor facturació
Aquest navegador no admet l'element de vídeo.
Caldea tanca el 2024 amb una facturació de 22,4 milions, un 3% més que l'any passat. Tenint en compte que hi ha hagut 17 mil clients menys, resulta un exemple que sense tanta massificació es poden aconseguir resultats millors.
Un fet que atribueixen a dos factors segons Miguel Pedregal, director general de Caldea, l'augment del tiquet mitjà i els productes complementaris. Caldea ha tancat amb un benefici d'1,5 milions.
També hi ha tingut a veure l'augment del nombre de socis, que s'apropa a 3.000, amb llista d'espera. Els que van passar per Caldea són 400.000, 17.000 menys que en l'exercici anterior, ja que la gran llacuna va tancar d'abril a juliol.
Tot i això, l'entitat manté l'ocupació al 50% de la seva capacitat des de la Covid, una estratègia per millorar la satisfacció dels clients. Les dades demostren any rere any que menys massificació no significa menys facturació.
Els espectacles han estat el gran reclam d'aquest any i s'espera repetir-los amb noves funcions el 2025. A la primavera hi haurà nous espectacles segons ha confirmat Pedregal.
Pel que fa a l'hotel, les obres segueixen com era previst. Aquest any es reformarà la zona exterior, la zona de dutxes i es començarà la reparació de la coberta de la torre. Es preveu que l'hotel estigui enllestit el 2026, sigui de quatre estrelles amb 39 habitacions.
Informa: Caterina Vidal
Imatges: Albert Refart