Caldea tanca el 2016 amb un 10% més de visitants
Aquest navegador no admet l'element de vídeo.
Caldea ha tancat el 2016 amb una notable millora, d'un 10%, dels resultats: hi han passat més de 385 mil persones. És el tercer any consecutiu de creixement en nombre de clients del termolúdic, que ha consolidat l'oferta d’Inúu i ha introduït novetats com ara l'espai termal per a nens, Likids.
Caldea ha acabat l'any amb 385.874 visitants, un augment del 10% respecte del 2015. Una dada que enllaça amb la dinàmica positiva dels darrers tres exercicis. Totes les zones del centre termal han experimentat un increment en el nombre de clients, començant per l’Espai Termolúdic, l’àrea més gran del complex. Però ha estat Inúu, amb un creixement del 21%, el que ha rebut més visitants. Gairebé cinc mil nens han passat per Likids, l’spa termal per a infants estrenat a l'agost.
Per èpoques de l'any, també hi ha hagut més clients tant a la temporada d’hivern com a la d'estiu. Des de la direcció del termolúdic conclouen que, en part, l'èxit d'aquestes xifres es deu a la programació d’espectacles aquàtics. En aquest apartat destaca l’estrena d’"El Petit Príncep", a l’agost, i "Cascade" al Nadal. Conferències en l’àmbit del benestar, masterclass esportives i una exposició d'street-art han completat l'oferta.
Informa: Agència ANA
Locució: Yasmina Canedo
Per èpoques de l'any, també hi ha hagut més clients tant a la temporada d’hivern com a la d'estiu. Des de la direcció del termolúdic conclouen que, en part, l'èxit d'aquestes xifres es deu a la programació d’espectacles aquàtics. En aquest apartat destaca l’estrena d’"El Petit Príncep", a l’agost, i "Cascade" al Nadal. Conferències en l’àmbit del benestar, masterclass esportives i una exposició d'street-art han completat l'oferta.
Informa: Agència ANA
Locució: Yasmina Canedo