Caldea torna a obrir i encara l'estiu amb optimisme
Aquest navegador no admet l'element de vídeo.
Caldea reobre el termolúdic i arrenca la temporada d'estiu amb optimisme, sobretot per atreure turistes de proximitat. Des de l'inici de la pandèmia els ingressos han disminuït un 40% i partint de la base que el primer semestre del 2021 ha estat fluix, amplia els tallers i les activitats per poder iniciar una ràpida recuperació els propers mesos.
Des del principi de la crisi sanitària, Caldea ha registrat una caiguda dels ingressos d'un 40%. Segons el director, Miguel Pedregal, el cop acumulat és molt important i la temporada d'estiu que s'enceta vol ser la clau de volta per aquest 2021, després que l'any hagi començat a mig gas.
Pedregal ha exposat que "la velocitat de creuer de Caldea prepandèmia els anys 2017, 2018 i 2019 estava al voltant de 400.000 entrades anuals, mentre que el 2020 es va tancar amb la meitat, 200.000". Per al 2021, l'objectiu és superar la xifra de l'any passat al voltant de les 210.000.
Tot i que es preveu que les mesures preventives s'allarguin tota la temporada d'estiu, com ara l'aforament limitat al 50% i l'ús de la mascareta en les zones de bany, la sensació de la cònsol major d'Escaldes-Engordany i presidenta del consell d'administració, Rosa Gili, és que hi ha ganes d'oci i això genera bones expectatives.
L'empresa proposa un pla de reactivació que vol ser ràpid i atractiu, amb nous tallers i espectacles, tant de nit com de dia, i amb una remodelació del restaurant Mediterrani, que passa a dir-se Blu.
S'ha repensat la carta amb propostes saludables i s'ha previst que obri el 15 de juny. Per aconseguir-ho, també s'ha dissenyat una campanya publicitària potent amb una inversió de 400.000 euros.
Informa: Laura Cugat
Imatges: Arnau Gaya/Fernando Montero