La campanya de comunicació de les finals de la Copa del Món de Grandvalira neix amb l'objectiu de superar el 2019
Aquest navegador no admet l'element de vídeo.
Queden 150 dies per donar el tret de sortida a una de les majors cites esportives que ha viscut el sector de la neu del país: les finals de la Copa del Món d'esquí alpí. Grandvalira ha presentat la campanya de comunicació i l'objectiu és superar el 2019. Ho ha estat seguint Òscar Serrano.
Grandvalira ha presentat aquest dijous al matí el que serà la nova estratègia de comunicació per a les finals de la Copa del Món del 2023 a Soldeu-El Tarter. Una campanya que va dirigida sobretot a Espanya i França i que té com a objectiu demostrar que Andorra pot organitzar aquest tipus d'esdeveniments igual o millor que el 2019.
El director general de Grandvalira ENSISA, David Hidalgo, explica que són esdeveniments on s'ha de demostrar la capacitat organitzativa per anar reforçant la credibilitat d'Andorra, i detalla que "estem en aquella fase de crear il·lusió i que la gent que vingui al país es sorprengui".
La idea és que tothom qui vingui aquest hivern s'adoni de la cita i vegi que és una candidatura de país. A més, pot resultar un pilar turístic per a la temporada que, de moment, s'espera bona. Hidalgo creu que encara és molt d'hora per saber quin tipus de turisme vindrà i apunta que totes les mirades han d'estar posades en la climatologia.
El que es veu clar és que la crisi energètica és un problema que preocupa. De moment, Grandvalira no ha volgut avançar cap mesura, però sí que ha explicat que s'està fent un treball conjunt amb els diferents dominis d'Europa.
Informa: Òscar Serrano
Imatges: Nil Forcada