Canals reivindica el producte de neu d'Andorra i creu que la reputació no se'n veurà afectada pel tancament parcial
Aquest navegador no admet l'element de vídeo.
La ministra de Turisme, Verònica Canals, no creu que la intenció de Vallnord Pal-Arinsal de no obrir tot el domini aquesta temporada afecti el posicionament d'Andorra com a destí de neu.
Canals reconeix que tot el sector turístic dona pràcticament per perdut el mes de gener i se centra en febrer amb la possible arribada de turistes propers.
"El producte d'Andorra és un producte potent, són més de 300 quilòmetres de pistes. Grandvalira són els catorzens del món d'estacions més visitades", recorda la ministra, qui creu a més que "el respecte del visitant el tenim i saben que a altres dominis potser tampoc no hi haurà el 100% de les instal·lacions obertes". "Si ja tens el posicionament top of mind, d'un bon destí i producte, encara que vistes les circumstàncies hi hagi una mica menys de producte, crec que no deixarem de ser atractius", espera.
Informa: Sergi Cano
Imatges: Anna Romagosa