Una trentena de persones més recorren a Càritas per la crisi pel coronavirus
Aquest navegador no admet l'element de vídeo.
Càritas ha tingut una trentena de nous usuaris des de l'inici de la crisi per la pandèmia de la Covid-19. L'entitat s'ha reorganitzat per continuar prestant els seus serveis protegint usuaris i treballadors, amb els quals interactua telemàticament.
D'ençà que va començar la crisi per la propagació del coronavirus, Càritas no només ha continuat atenent els usuaris habituals, sinó que també ha donat resposta a una trentena més de persones amb casuístiques diferents.
Algunes les ha pogut atendre directament i d'altres les ha derivat als organismes pertinents en funció de les necessitat, assenyala el president de Càritas Andorrana, Amadeu Rocamora.
Càritas continua expedint vals d'aliments, però ha aturat la recollida de peces per al rober per prevenir contagis i demana que no se'n dipositin als contenidors fins que acabi l'episodi. Tot i això sí que ha continuat distribuint roba del seu fons.
L'horari d'atenció al públic, que ara es fa telemàticament, és de les nou del matí a les cinc de la tarda.
L'entitat es coordina amb l'administració i altres ONG per complementar serveis i unificar esforços i encoratja la ciutadania a fer donacions al Fons de Solidaritat promogut pel Govern.
Informa: Gerard Gort
Imatge: Xabier Moreira