El centre de congressos lauredià vol ampliar l'oferta turística i empresarial
Aquest navegador no admet l'element de vídeo.
Sant Julià de Lòria vol ampliar l'oferta turística i, alhora, aprofitar una de les seves millors instal·lacions: el Centre Cultural i de Congressos Lauredià. Amb aquest objectiu, tres departaments del comú ja s'han posat a treballar de manera conjunta per atreure empreses d'aquí i de fora. L'eina principal per aconseguir-ho serà el nou web del centre.
Un portal nou, molt visual i senzill, per vendre de la millor manera una instal·lació de primer nivell, capaç d'acollir congressos d'empresa i qualsevol tipus d'activitat de negocis. Aquesta és la filosofia amb què treballen els departaments de Cultura, Turisme i Esports del comú lauredià per treure el màxim profit del centre cultural i de congressos. Un projecte que, a mitjà i llarg termini, volen que generi moviment a Sant Julià al voltant d'aquest edifici. El conseller d'esports, Oliver Alís, assegura que volen "motivar incentius d'empresa o petits congressos en un format d'entre 200 i 400 persones, que és la capacitat de l'Auditori Claror".Aviat s'engegarà una campanya per promocionar la nova oferta del centre que, recentment, ja va rebaixar un 80% la tarifa de lloguer d'espais amb aquesta intenció. El comú també està obert, si cal, a llogar la instal·lació, com fan moltes ciutats europees, per altres usos particulars. Així ho ha assegurat la consellera de cultura, Maria Servat, ja que "la idea és rendibilitzar les instal·lacions i que hi hagi moviment". Si això passa, afegeix, "per organitzar algun tipus de boda de petit format; s'hi posaran totes les facilitats".El Centre Cultural i de Congressos Lauredià no vol competir amb altres espais similars que hi ha a altres parròquies, sinó complementar l'oferta de turisme de congressos ja existent a Andorra.Informa: Jordi Cama Imatge: Sergi Pla