Cinemes Illa estudia un abonament per lluitar contra l'oferta cinematogràfica a internet

Aquest navegador no admet l'element de vídeo.

"Fast and Furious" ha estat la pel·lícula més vista del 2017 a Andorra. L'any que encetem està marcat per nissagues que continuen i un repte, guanyar terreny a l'oferta de plataformes de continguts audiovisuals sota demanda per internet, com Netflix. Cinemes Illa estudia un abonament especial.
Amb prop de 200 països i 93 milions d'usuaris arreu del món Netflix és una de les plataformes de més èxit de continguts audiovisuals als quals molts cinèfils i amants de les sèries estan abonats, un servei que suposa una competència ferotge per als cinemes que ja comencen a reaccionar amb inciatives com la que vol posar en marxa Cinemes Illa. "Hem de veure com ho podem implementar aquí, com ho accepten a les distribuïdores, que són qui manen, no nosaltres", explica el director, Jordi Torres, qui creu que és la manera per "no quedar-nos a la cua".

Encara amb xifres provisionals, preveu tancar el 2017 al voltant de les xifres de l'any anterior, uns 205.000 espectadors. Les estrenes familiars i d'acció són les que han tingut més èxit amb "Fast and Furious" al capdavant, però també "La Bella i la Bèstia" o "Star Wars".

Per a l'any que acabem d'estrenar no es preveu una pujada de preus i es continuarà apostant per altres projeccions com l'òpera, un any en què coneixem les primeres súper estrenes que vindran a Andorra.

Informa: Rosa Alberch
Imatges: Arxiu RTVA
Aquest lloc web utilitza “cookies” per recollir informació estadística sobre la seva navegació i millorar la seva experiència com a usuari. Si vostè continua navegant en aquest lloc web s’entendrà que accepta l’ús de “cookies”.