El Cirque ingressa 1,3 milions d'euros i es prepara per a una edició especial desè aniversari
Aquest navegador no admet l'element de vídeo.
El Cirque du Soleil perd visitants respecte al 2019 però, tanmateix, genera més ingressos. És per això que Turisme aposta per ampliar el contracte més enllà del 2023.
Menys gent, però més recaptació. El Govern celebra les bones dades del Cirque du Soleil al llarg de les vint-i-dues sessions del mes de juliol. De fet, des de Turisme creuen que posar totes les entrades de pagament era el pas lògic i estudien eliminar les de peu dret per a l'any vinent.
En total, aquesta edició ha generat prop d'un milió i mig d'euros, un 12% més que el 2019. I això és, en part, gràcies a l'arribada d'un turisme amb més poder adquisitiu.
El ministre Jordi Torres ha destacat un augment en el percentatge de turistes respecte al de residents. Ha afirmat que és un exemple que les campanyes de promoció funcionen i que la marca Cirque continua generant expectació.
Un cop tancada aquesta edició, des del ministeri asseguren que l'espectacle de l'any que ve, el del desè aniversari, serà especial. Han confirmat que es mantindrà la mateixa ubicació i que dependrà del comú d'Andorra la Vella si es guanya espai amb la desaparició del centre de vacunació.
Informa: Òscar Serrano