El Club de Màrqueting dóna suport a les accions d'Andorra Turisme

Aquest navegador no admet l'element de vídeo.

El Red Músic Festival pot posicionar Andorra al mapa d'esdeveniments musicals de qualitat. Així ho creu el gerent d'Andorra Turisme, Betim Budzaku, que avui ha participat en una trobada del Club de Màrqueting. Els professionals del sector consideren que les accions que durà a terme Andorra Turisme són valentes i van pel bon camí.

Els professionals del sector del màrqueting consideren que Andorra Turisme va pel bon camí. Destaquen la importància que per primera vegada es mesurin i dimensionin els resultats de les accions i campanyes impulsades. Creuen que el Cirque du Soleil, les fonts del riu Valira o l'Andorra Red Music són accions valentes i encertades. Sobre els concerts del l'Andorra Red Music, que Andorra Turisme va presentar ahir, el president del Club de Màrqueting, Antoni Miralles, creu que són "una experiència nova", que manté l'esperit musical del Festival de Jazz d'Escaldes-Engordany i que pot fer d'Andorra un pol d'atracció "per aquests tipus de clients als qui agrada la música" i per desestacionalitzar el turisme.

El gerent d'Andorra Turisme, Betim Budzaku, ha assenyalat que més que resultats econòmics, en aquesta acció el retorn que es persegueix és el posicionament de la marca Andorra perquè "quan parlem d'un esdeveniment per 7.500 persones hi ha altres coses a més de les pernoctacions". El posicionament, recorda Budzaku, també es busca amb les campanyes conjuntes amb el Cirque du Soleil o Disney.

L'Andorra Red Music se celebrarà els dies 6, 7 i 8 de juny. Reunirà Tony Hadley, vocalista d'Spandau Ballet; Roger Hogdson, de Supertramp; Maceo Parker; UB40; Lisa Stansfield i Level 42.

nforma: Ana Alamán     Imatge: Marta Paixà

Informació relacionada

Aquest lloc web utilitza “cookies” per recollir informació estadística sobre la seva navegació i millorar la seva experiència com a usuari. Si vostè continua navegant en aquest lloc web s’entendrà que accepta l’ús de “cookies”.