Comença la campanya turística d'estiu amb l'objectiu de créixer un 3,5%
Aquest navegador no admet l'element de vídeo.
Turisme vol créixer un 3,5% en el nombre de turistes a l'estiu. L'objectiu moderat que s'ha marcat suposaria rebre uns 31.000 visitants que pernocten més que l'any passat. La inversió en la propera campanya d'estiu és de 2,1 milions d'euros. I la promoció ja ha començat a països com el Regne Unit, Holanda, Alemanya o Bèlgica, quatre mercats on es vol incidir força.
La imatge de la campanya d´estiu d´Andorra Turisme serà la mateixa que la de l´any passat, una promoció que mostra una oferta variada alhora que centrada en la muntanya i la natura. L´objectiu és créixer un 3,5% en el nombre de turistes i arribar als 941.000, 31.000 més que l´estiu passat. L´increment més destacat es preveu a França, un 4,5%, mentre que a Espanya l´objectiu és pujar un 3,3%.
El ministre de Turisme Francesc Camp veu viable aquest creixement del 3,5% "pel que s'està fent en comunicació i pels esdeveniments culturals com el Cirque du Soleil o els esportius com el pas del Tour de França i la Copa del Món de BTT" tot i que "està clar que venim d'un estiu 2015 en què vam créixer molt, un 19% i costarà créixer molt aquest estiu".
Turisme espera créixer un 6,4% al juliol gràcies al Tour de França i el Cirque du Soleil, un espectacle per al qual s'ha creat un nou espot en quatre idiomes. La campanya d´estiu ja ha començat en quatre països on es vol incidir per donar a conèixer Andorra. Es tracta d´Alemanya, Bèlgica, el Regne Unit i Holanda. A Espanya i França començarà a l´abril.
El gerent d'Andorra Turisme, Betim Budzaku, afirma que la comunicació a través d'internet serà reforçada "als mercats d'Europa central, importants pels resultats dels estudis de mercat" i es mantindran les accions promocionals tradicionals als països veïns.
El pressupost de la campanya d´estiu és de 2,1 milions d´euros. Turisme reconeix que enguany abril i maig seran mesos difícils.
Aquest és el nou espot del l'espectacle del Cirque du Solei "Scalada Vision":
Informa: Ana Alamán Imatge: Meri Bellosta