Comerç en línia i no abaixar preus, mesures de la CEA per fer front a la crisi

Aquest navegador no admet l'element de vídeo.

La Confederació Empresarial aposta pel consum intern, els mercats de proximitat i potenciar el comerç en línia. Aquestes  són algunes de les mesures per fer front a la crisi econòmica derivada de la Covid-19. A més, reitera la necessitat d'aplicar suspensions temporals de feina.

Aquests dies s'han destacat les mesures presentades per pal·liar a curt termini els efectes de la crisi sanitària.

Tot i això, des de la comissió de Turisme i Comerç de la CEA també han posat el focus en els pròxims mesos i han plantejat unes primeres directives.

El foment del consum intern i la potenciació del comerç en línia són alguns dels elements a millorar, sobretot aquest darrer sector.

A més, segueixen la directiva d'Andorra Turisme d'adreçar-se a mercats pròxims, Espanya i França.

Pel que fa a estratègies, remarquen que cal apostar per la qualitat i no abaixar preus, així com posar en relleu la bona gestió de la crisi sanitària. De fet, destaquen que moltes de les mesures de salut s'haurien de mantenir en el temps.

La CEA ha presentat també unes directives per fer front a les problemàtiques actuals amb accions concretes, com la suspensió temporal dels contractes de treball o l'habilitació del comerç en línia de tota mena de mercaderies.

A més, destaquen que sectors que depenen dels majoristes de viatges haurien de ser regulats pel Govern i intercanviar reserves existents per unes de noves.

Informa: Joel Romero
 

Informació relacionada

Aquest lloc web utilitza “cookies” per recollir informació estadística sobre la seva navegació i millorar la seva experiència com a usuari. Si vostè continua navegant en aquest lloc web s’entendrà que accepta l’ús de “cookies”.