El comerç del Pas de la Casa celebra la recuperació de l'activitat i també del turista espanyol

Aquest navegador no admet l'element de vídeo.

L'activitat comercial al Pas de la Casa ha augmentat a nivells d'abans de la pandèmia i els botiguers detecten un sensible increment del visitant espanyol. Pel que fa a l'anunciat augment dels preus en productes com ara els electrònics és un fet des de principis d'any.

El cap de setmana el Pas de la Casa torna a bullir d'activitat a nivells igual o superiors als d'abans de la crisi sanitària. El botiguer detecta un client que es comença a oblidar de la pandèmia.

A la vila encampadana el francès continua sent el visitant més nombrós, però l'espanyol augmenta. Encara que, tot i comprar ocasionalment, té un perfil més a prop del lleure que del comerç.

Botiguers i compradors coincideixen en el fet que l'augment de preus és generalitzat, però molt evident en el sector de l'electrònica.

Alcohol i tabac continuen sent els productes estrella en la cistella de la compra, però sobretot el client francès de la zona compra productes de neteja i perfumeria, o fins i tot aliments com l'all, més barats.

El visitant viu la fi de la pandèmia amb resignació i la mirada posada en el pròxim dia 14, que a França desapareixeran les mascaretes gairebé a tot arreu.

Informa: Sílvia Mestre
Imatge: Nil Forcada

Informació relacionada

Aquest lloc web utilitza “cookies” per recollir informació estadística sobre la seva navegació i millorar la seva experiència com a usuari. Si vostè continua navegant en aquest lloc web s’entendrà que accepta l’ús de “cookies”.