Baixada del turisme tot i la presència del circ

Aquest navegador no admet l'element de vídeo.

El circ encara atreu el turisme durant el mes de juliol, tot i que el comerç local ha notat una baixada de clients i molts visitants opten per l'opció més ràpida. 

El Cirque du Soleil, creat per fomentar el turisme durant la temporada baixa, ha ajudat a impulsar l'ocupació hotelera i els negocis locals. Hem parlat amb comerços de la zona, per veure si han percebut aquest increment.

Els comerços més propers al recinte són els que noten més afluència de clients, i en general, aquest any els restaurants han notat una baixada del turisme i afirmen que la majoria de consumidors són famílies del país

Pel que fa als espectadors del circ, molts opten per l'opció més ràpida i més pràctica per sopar.

Alguns locals es veuen perjudicats per l'horari de l'espectacle, ja que en acabar l'espectacle, moltes cuines ja es troben tancades. 

Per fer front a aquest inconvenient, alguns restaurants adapten la carta amb ofertes gastronòmiques més informals i ràpides o bé modifiquen l'horari de cuina, per adaptar-se als clients que venen del circ. 

Informa: Bruna Luque
Imatges: Meritxell Taboeda i Eric Mompel

Aquest lloc web utilitza “cookies” per recollir informació estadística sobre la seva navegació i millorar la seva experiència com a usuari. Si vostè continua navegant en aquest lloc web s’entendrà que accepta l’ús de “cookies”.